neděle 4. září 2016

TOPka herních soundtracků

TOPka herních soundtracků 

Dnes se podíváme na výběr toho nejlepšího, který, jak už název článku napovídá, se bude týkat herních soundtracků. Brala jsem v úvahu pouze hry námi hrané. Tudíž to nejsou nejlepší soundtracky ze všech her vyšlých od počátku věků.

SOMA:
A nač otálet, můžeme začít hned jedním klenotem. Pro mě je to soundtrack ze hry, která vyšla celkem nedávno, a skvěle podtrhuje ponurou a depresivní atmosféru tohoto psychologického hororu.


Silent Hill 2: 
Klasika, která by ve výběru nemohla chybět. 


Dragon Age: 
Dragon Age série je plná skvělých soundtracků. Vybrala jsem pro vás dva mé favority.




Silent Hill Homecoming:
A znova Silent Hill. Další, ovšem nikoliv méně povedené soundtracky, jsou tentokrát až z pátého dílu této série. 



Call of Duty: Ghosts:
Tato píseň je známá nejen kvůli hře, ale především díky svému interpretovi.


Layers of Fear:
Ideální pro ty, kteří se utápí ve smutku a zatoužili po tom, si ten stav ještě více prohloubit. Hra možná průměrná, ale hudba je další povedený kousek.


Mafia:
Myslím, že kdybych přidala odkaz na kompletní soundtrack, tak by se nikdo nemohl divit. Vybrala jsem ale zástupce těch všech, kterým je samozřejmě klasické Main theme. Je to čirý skvost vyvolávající spoustu nostalgických vzpomínek.


Alan Wake:
Možná úplně nejoblíbenější je pro mě hudba z Alana Wakea. Co víc si přát, než když je skvělá hra doplněna o perfektní hudební kulisy?




NiETa

1 komentář:

  1. Koukám, že jste taky Gamerky :) tu z CoDy mám z nich nejradši.

    OdpovědětVymazat